Baby, your love's killing me

godmorgon!
blev inte så mycket skrivet igår, men jag får väl försöka skriva lite mer idag. när mamma kom hem från jobbet igår drog vi ner på stan där det blev en ny jacka, jag vet inte varför jag köpte den egentligen, hm. kanske får lämna tillbaka den om jag ångrar mig mer. impulsköp kallas det. jaja, sen var det kurs med ullis, två på rad, först nybörjaragility och sen fortsättaragility. nybörjarna var ganska flummiga och väldigt mycket... överallt, men det kommer nog funka om de lugnar ner sig några hekton. fortsättargruppen var lite bättre, och de kan nog bli riktigt duktiga. jag vet inte vad jag ska skriva mer, jag saknar pelle som fan och det kommer ju ta ett tag tills vi ses... men det är bara att hålla humöret uppe så går nog tiden fortare! vi har religion nu första timmen med pernilla, vi har inte haft henne förut så hoppas att hon är i stil med morgan, då blir allt perfekt. fan, det är bara onsdag jag som trodde det var torsdag eller fredag. usch.

jag älskar dig pelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0