Bad enough dude

den här helgen har gåttt hur fort som helst, så jäkla trist. har hunnit med ganska mycket iallafall - i fredags kom rickard och pelle! även emelie och desse kom över och vi kollade på idol och typ dampade, haha. i lördags tog jag, pelle o rickard det lugnt hela dagen tills det var dags för discobowling på kvällen! var inte direkt disco om man säger så, typ en liten lampa i taket som blinka och lite musik, men det var rätt kul! dock suger jag på bowling så det var lite pinsamt, höhö. jag förlora typ, men det var värt ändå, för det var kul att göra nåt annorlunda! idag var det hund 2008 i älvsjö och jag gick upp omänskligt tidigt för att åka bussen med lisa och emelie kl 7. sen åkte jag hem vid 1 ungefär, köpte lite goda ben till mina små hundar, mums tyckte liza iallafall som har legat och gnagt på det där äckliga benet hur länge som helst. pelle och rickard åkte för ungefär en halvtimme sen och jag saknar redan pelle jättemycket, och rickard också förstås höhö.

nu ska jag börja mitt nya liv. på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0