Everybody knows youre insane

känns som att jag tar små steg i rätt riktning, hur skönt som helst, men än ska jag inte säga nåt... vi får se hur det går idag. det är typ bara pelle som fattar vad jag snackar om och så ska det fortsätta vara!


hm ja, sovmorgon till 11 idag då. asskönt faktiskt. skulle egentligen ha pluggat turism och resor nu, men hajar ingenting så får göra det när jag kommer hem istället eller nåt. kom just på hugo i full färd med att äta mat ur mattunnan, jävla hund! nu går han omkring och rapar och behöver säkert gå ut och bajsa ett x antal gånger idag, too bad for you, så går det när man är glupsk. nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva... sååå, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0