Goodbye papa, please pray for me

idag hade jag jätteont i ryggen när jag vaknade, så bestämde mig för att vara hemma, asskönt. började få det igår hos pelle, vet inte om jag legat konstigt eller nåt, jobbigt är det iallafall. snart är det jullov då, bara några dagar kvar! imorgon händer det mycket - först ska jag till körskolan på morgonen, sen är det möte med några på U-huset för att snacka om konserten och sen ska vi in på teater med klassen på kvällen. ujujuj, orkar typ inte med teatern och körskolan, men det är bara att ta sig i kragen och göra det. har inte köpt en enda julklapp än heller, men ska försöka göra det i veckan eller i helgen! fick några snilleblixtar idag så får se om jag kan göra nåt med dom, höhö.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Böhö, sant att jag inte blev Harry Potter attackerad, vilket är jag glad över, Hermione xD

Vänta, vad mer hade du skrivit på min blogg.... Just det! Deo-sulornam aaaasgrymt HÖHÖ.



Legat konstigt, jo jag tackar!!! Moahahahahaa.



2008-12-15 @ 23:18:04
URL: http://thescrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0