All the things I could do if I had a little money

ååååh jag blir tokig på att man aldrig har pengar! funderar fan på att maila dom på hundhotellet och fråga om jag får börja jobba där igen, iallafall typ en eller två helger i månaden? det är ju värt ett försök. och då ska jag fråga också om jag kan ta med mig nån, typ pelle eller nån kompis ut dit, som sällskap. det var ju det som tog knäcken på mig lixom, det var helt sjukt ensamt på rasterna man hade och när man inte var med hundarna. ja, det ska jag nog fanimig göra. ska bara fråga mamma om hon är sugen på att skjutsa ut mig till världens ände lite då och då efter skolan på fredagar. hoppas.

Kommentarer
Postat av: Chanch

Ta med mig till hundhotelet :D

2008-10-08 @ 16:52:20
URL: http://chanchie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0