Big fake smiles and stupid lies

jag är så trött på att vara ledsen över nån som säkert inte bryr sig alls om mig, jag orkar inte med det längre! önskar att jag kunde stänga av hjärnan och sluta tänka för jag mår inte bra av att tänka så jävla mycket på det hela tiden, kan inte koncentrera mig på annat. jag känner att jag behöver en bamsekram av en riktig kompis och en av pelle! tur att han kommer i helgen och att jag har så jävla bra kompisar i skolan som jag får träffa imorgon, det är underbart!

I know no matter where life takes me to
A part of me will always be with you

Kommentarer
Postat av: Emelie

älskar dig Sara<3333

2008-10-08 @ 22:55:58
URL: http://thescrapbook.blogg.se/
Postat av: Emelie

Alla behöver en KOMPIS ibland..

2008-10-19 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0