Chocolate covered cherries

tänk att man så snabbt kan gå från superdeppad till astaggad och skitglad! jag pressar sönder låten här under, helt jävla toppenbra!!!! jag har även kommit på att jag äger på att lära mig låttexter, det kanske finns nåt jobb som man kan göra det på? isåfall skulle det passa mig perfekt. oh chariot im singing out loud, FAN VAD JAG ÄR GLAD HELT PLÖTSLIGT! snackar med evelina på msn och allt känns inte längre hopplöst, kanske är det det som gör mig cpglad?! jag tror nästan det! och det faktum att livet faktiskt är rätt underbart ändå, trots allt! OH CHARIOOOOT IM SINGING OUT LOOOOOOUUUUUUD!!!!!!!!!!!!!!! ooops, nu sjunger jag verkligen inte out loud här och alla lär få damp på mig snart, men vad ska man göra när man är så glad att man kan spricka?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0