Dagarna flyter på

det var kul i helgen när kholmarna var här, eller kåldolmarna som dom också fick bli kallade, höhö. de drack upp våran mjölk och hade massa damp. jag lämnar det där, orkar inte berätta mer. 8 november är det halloweenfest på hundklubben, haha, och igår var några upp och skulle skriva ihop utskicken till alla små barn, vad kan man säga annat att det spårade? såklart gjorde det det lixom. nu sitter jag och skriver på samhällskunskapen om ryssland, det går väl si sådär. tsss var ner till körskolan imorse också och det var skitläskigt men det gick nog rätt bra till slut iallafall, och det var kul som fan, höhö. tillbaka till pluggandet!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Har du någon gång drömt om att få se just ditt favoritband, eller din kära idolartist, men du kunde inte gå på grund av att biljetterna tog slut? Chansen för dig kanske fanns att köpa dem på internet men då för det dubbla över utgångspriset? Detta är någonting som Söderlunds rasar emot i dagens diskussionsinlägg. Hur tycker och tänker du i den här frågan? Hoppas att just du vill dela på dina tankar och tycken i frågan, i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och varmt välkommen!



Vill tillsist bara få fram att jag hoppas att du inte tar detta som någon reklam och är det så att du gör det så får jag be så mycket om ursäkt, men det är bara så att man helt enkelt är väldigt intresserad av att höra andra bloggares tankar och tycken. Hoppas du förstår och antar utmaningen att diskutera med alla andra i Söderlunds blogg.



Tack!

2008-10-21 @ 14:10:54
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Emma

De klart att de spårar, de är vad vi håller på med där.

p.s jag älskar att din blogg heter saRsha vill nämligen minnas att det var någon som rättade mig med - jag heter saSHa inte saRsha... ds. hihihoho osv..

2008-10-21 @ 19:40:19
Postat av: Sarah

Varför ser jag inte förvånad ut att det spårade på ett möte på hundklubben!? Haha. XD Men, det är kul i alla fall, synd att jag inte kunde närvara. ;p

2008-10-22 @ 08:35:15
Postat av: Spotlights

Hoppas du får en bra dag!

2008-10-22 @ 08:39:54
URL: http://spotlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0