Damp med Emelie

haha, kolla vad jag hittade, gamla grejer som emelie skrivit på sin jamma, haha det var tider det!

Sara tröstar mig..

-Men hjärtat oroa dig inte med det där skägget kommer han inte långt, det säger jag bara..

Sara & Jag ska beställa mat, Solbacka krog 22.35
-Ja, kebabtallrik vill jag ha
-Men vafan det går ju inte, ska man komma tillbaka med tallriken sen då eller?
-Men suck man får en låda, så ring och beställ nu..
-Jaha vad ska jag säga då? Hej en kebab-låda?
-Nej en kebabtallrik
-Men det går ju inte vafaan!!!
-Säg vad du vill jag vill bara ha mat ring nu!!..
-Jaja..
5 minuter senare
-Ja vad fick jag nu då kebabtallrik eller kebablåda kanske jag ska säga.
-Nej du fick pizza jag orkade inte trassla om den där jävla lådan..
-Jaha?! Det va ju snällt jag ville ha kebabtallrik inte nån jävla pizza..
-Nej jag skoja du fick det..
-Vadå?
-Kebablåda
-Så jag fick kebabtallrik?
-Nej du fick det i en plåtburk kärringjävel, är du nöjd nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0