Högt blodtryck?

sitter i skolan, det suger. har håltimme till halv 3 eller nåt och då har jag min framtid, blä. men det är rätt bra med håltimmar för då får man tid att plugga på det man ligger efter i (läs filosofi). jag är nästan klar med läxan vi hade till idag med lite hjälp från simon och therese. ska ner på stan med emelie efter skolan också och köpa MUNKAR! muuums. ja just det, fick reda på att jag har högt blodtryck igår och blev rädd såklart, vad fan innebär det då? och självklart är inte skolsköterskorna här idag så inte kan man få reda på det heller... åååååååååh, är det nån som vet vad det betyder? är det farligt?


nej, nu ska jag fortsätta med filosofin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0