In some ways you're just like all your friends

jag har mått bajs hela dagen typ, cpont i halsen osv. prov på min framtid efter typ 4 timmars håltimme och kunde inte riktigt koncentrera mig, ville vara hem. frippe ringde för ett tag sen och vi snackade om att ses nåt i veckan, vilket vore kul som fan, det var superlänge sen! och sen pratade vi också om att ha fest tillsammans efter vår födelsedag, vi fyller ju på samma dag! vore asnajs. och jag vill till stockholm som faaaaaaaaaaan! så emelie (sunkan, hahaha) om du vill åka in nåt i veckan säg till! snart är det ju lov också, bara några dagar kvar och fyfan vad härligt det ska bli, verkligen superefterlängtat. nej nu ska vi beställa pizza, mohaha. eller sallad för min del, maaaybe.

Kommentarer
Postat av: "Sunkan" (HAHA)

VI DRAR IN IMORGON EFTER PROJEKTET!!??

2008-10-22 @ 21:23:38
URL: http://thescrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0