Kaos i skolan

bestämde mig för att dra till skolan trots att det är distans för att jag inte kunde koncentrera mig hemma. men det är inte så jävla lätt att koncentrera sig här heller med tanke på att alla har damp! alla skriker, lyssnar på musik, kastar omkring nycklar och ja det råder complete kaos om man säger så. bläääää.

hittade det här på emelies blogg som beskriver kaoset jävligt bra! hahaha.

Jag skriker åt Sara. Sara skriker åt mig. Jag skriker åt David. David skriker åt Sara. Sara skriker på Erik. Erik skriker åt mig. Jag skriker åt Erik. Alla skriker på alla och det råder kaos här. En helt vanlig dag på sam. Vilken tur då att vi är oseriösa. Typ.

-Sladderfitta!
-Du vet ingenting om min fitta!!

Precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0