Like somehow you just don't belong and no one understands you

kan med stoooor lättnad säga att dom tre jobbigaste veckorna verkar vara avklarade!!!! eller ja, de tre veckorna med ett prov varje vecka, alltså. jag hatar verkligen prov, jag skulle fan hellre ha inlämningar varje dag en prov en gång i veckan och nej, jag överdriver inte! så illa  tycker jag verkligen om prov. fick g på psykologiprovet iallafall vilket känns skönt, får försöka göra bättre på typ redovisningar och sånt så man kan få ett högre betyg, för jag hatar som sagt prov. hoppas att samprovet igår gick bra också, vi får väl se. vi har fortfarande ganska mycket att göra men jag blickar framåt mot höstlovet och då känns allt lite lättare! katrineholm var det i helgen och det var kul, fest i fredags som kanske inte var den allra roligaste, men det var kul att träffa folket iallafall :) och på lördag var det först plugg på dagen i pelles och doms skola, ASNAJS skola det där, och sen filmkväll hos oskar på kvällen! söndag till deras skola igen för att plugga inför samhällsprovet och sen åkte jag hem på kvällen. rätt skönt att komma hem men samtidigt saknar jag alla där nere jättemycket! jag har verkligen hittat världens bästa pojkvän och han har världens roligaste kompisar (efter mina förstås!!!) idag har vi distans och jag har läst lite i engelskaboken, gjort engelskaläxan (den ena av två) och skrivit en loggbok till vårt projektarbete. har liiiite kvar att göra, men det får vänta, nu ska jag kolla på tv och dricka smoothie, mums på det!


Kommentarer
Postat av: Pelle

och jag har världens finaste flickvän<3

2008-10-08 @ 09:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0