Maybe Thursday you can sleep

vi har verkligen så sjukt jävla mycket att göra i skolan, usch på det säger jag bara. men det är väl bara att bita ihop, göra sitt bästa och vänta på bättre tider, helt enkelt. men lite glad är jag iallafall, fick 300 av mamma nyss och sen 100 av pappa, vet inte varför egentligen, men man säger ju aldrig nej till pengar, höhö. jag har pluggat ända sen jag kom hem typ kl kvart över 4. ooops, det var inte så jättelänge kanske men det känns länge när man sitter där och kämpar som fan för att fatta engelska, psykologi, samhällskunskap, svenska och lalala. allt på en o samma gång, palla. imorgon är det rimbo marknad och det lär ju bli NAJS. jag, emelie och therese ska äta oss tjocka på munkar och langos. i mitt fall tjockare förstås.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja lätt :D SKRIV I BLOGGEN

2008-10-07 @ 11:37:33
URL: http://thescrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0