Toppenstart på en toppendag... TVÄRTOM

nej den här dagen började inte så bra. pelle älskling åkte hem vid typ kvart över 4! och jag kunde inte somna om efteråt så låg och saknade honom jättemycket, när man väl somnar och sen vaknar halv 8 är jag jääättetrött och vill bara skita i allting men bestämmer mig för att gå upp. då visar det sig att min plattång tydligen inte funkar och jag blir flyförbannad. inte tror jag att jag har kvar garantin heller. great hur länge har jag haft den? några veckor? ajaaa. och bärbara datan har inte funkat igår så då fick jag typ panik och trodde att jag skulle bli tvungen att skriva om bokrecensionen till svenskan igen men nu verkar den iallafall funka igen, tack gode gud för det! uuuuh. vi får se vad det blir av med den här dagen alltså, mitt hår är jättekrulligt och fult och jag vill helst inte visa mig ute men vafan ska man göra? skönt iallafall att det är distans imorgon och ledigt på torsdag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha,ja just det den mumlande mumien som hade halsen i desses tunga HAHAHAH

2008-10-13 @ 10:16:30
URL: http://thescrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0