When you get what you want but not what you need

blä jag blir så trött på skolan men samtidigt vill jag inte sluta! jag kommer verkligen sakna alla i klassen. eller nej, nu ljög jag. nästan alla. men äsch orka tänka på det, det är lång tid kvar! iallafall, idag har vart en rätt dampig dag, iallafall för mig och emelie som vanligt, höhö. drog till coop och köpte "glögg" såhär i "juletid" mohahaha. mums säger jag bara. imorgon blir det 'middag' antingen här eller hos emelie, vi kommer ju ihåg hur förra middagen slutade - massa jag har aldrig och så vidare, så kul ska vi nog inte ha imorgon, blev lite smått illamående över vissa saker man fick höra, om jag säger så. men det ska bli jävligt kul faktiskt! appropå ingenting, eller jo appropå skolan, jag blir apsur på svenskan, det går verkligen bara nedför nu, först fick jag VG- på en uppgift, sen G+ och nu bara G! garhhhh jag blir verkligen så sur för jag vill ha bra betyg i svenska. usch på det.
nu ska jag nog läsa engelskaboken som ska vara utläst om typ en eller två veckor som jag har 300 sidor kvar i. hoppas jag hinner

Kommentarer
Postat av: Desse plutt

Och vad exakt blev du illamående av? :P

2008-10-21 @ 01:15:57
URL: http://lillalillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0