Endel gör musik, med toner i

skolfoto idag då, blev väl cpsnygg såklart, vad annars? nej men jag vet faktiskt inte och jag orkar inte bry mig riktigt heller, det får bli som det blir. onödigt bara att det var det enda som stod på schemat idag och att vi inte har några andra lektioner pga att det har blivit inställda eller stuff like that. så det var bara att trampa iväg hem igen efter fotot. rätt skönt i och för sig. det lär bli en slapp dag idag, med TV och plugg, typ. helgen i Katrineholm då? jodå, det var roligt som fan, trots lite ja, missöden eller vad man ska kalla det. lite för mycket av allt. men det var kul iallafall och det får vi lätt göra om.

pelle åkte hem imorse också och jag saknar han redan jättemycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0