Friday, I'm in love

fredag idag då. veckorna går ändå jävligt fort! åh, jag känner för tillfället att jag bara vill ta studenten och sluta skolan. jag skiter i om jag inte kommer få nåt jobb eller blablabla, jag orkar inte längre bara. och massa veckor kvar till höstlovet och ännu fler till jullovet. blä.
sitter och kollar på vakna med the voice, det är inte särskilt kul. usch jag känner att jag är cpneggo men det blir väl bättre när man vaknat till lite! filosofin tror jag sitter nu iallafall, men det får gå som det går, jag orkar inte läsa igenom en gång till. idag har vi engelska första lektionen kl 10, skönt med sovmorgon! sen har vi nog ingen lektion förän 13.10 för vi har ingen samhällskunskap, och då har vi psykologi, sen svenska, sen idrott och sen filosofi och prov. fast vi kanske inte har pskykologi heller? åh, jag orkar inte. på gympan har vi friidrott vilket inte kommer gå särskilt bra, haha, men det är väl bara att kämpa på.

sen kommer pelle på kvällen och det blir ju kul förstås!


Kommentarer
Postat av: Emelie

aaaaaw du är min bästa vän också <3333 ja såklart vi måste bli gamla tillsammans hhaha, och våra barn måste leka med varandra! hahahahahhaha

2008-09-27 @ 17:58:22
URL: http://thescrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0