Smack that

japp, blogglusten har kommit tillbaka big time. jag fick just en fet stöt i handen när jag skulle dra ut kontakten till datan, det gjorde ju skapligt ont och efter lite skrikande åt uttaget så kom jag fram till att jag nog behöver  gå sån här aggressivitets-grej som pelle snackade om. det skulle nog vara bra för mig att kunna tackla min ilska. hm.
det känns som att jag har jättemycket att berätta men jag vet inte om jag ska dra allt i ett och samma inlägg eller skriva mååånga inlägg, för att fylla ut lite? jaja, vi får se. jag kan ju börja med att jag och emelie var ute med hundarna igår kväll och fick se både en räv och en liten igelkott. det var lite spännande va? eller kanske inte.
jag kan berätta om en annan sak som jag såg på nyheterna imorse (typ första gången på väldigt länge jag kollade det). det handlade om att medicin kan ge skitstora biverkningar typ, en gammal gumma hade gått på medicin i typ 11 år och blivit skitdålig - hennes dotter berättade att tanten bara satt typ på ett ålderdomshem och inte kunde göra någonting, bara satt och glodde ut i luften lixom och till slut blev hon så dålig att hon inte ens kunde äta sin medicin så då berättade dottern att hon typ sagt hejdå till sin mamma och sådär för att hon trodde att hon skulle dö då eftersom hon inte kunde käka medicinen, men efter 5 dagar blev mamman helt frisk typ, började snacka och allt igen! skitcoolt, hon berättade att hon inte kom ihåg någonting av de 11 åren som hon fått medicien, hur hemskt är inte det?! jag tror när jag tänker efter att det skulle handla om det på uppdrag granskning eller nåt ikväll, kanske värt att kolla på, tyckte det där var rätt intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0