Sometimes I need some time

distans idag och massa massa och åter massa att plugga! har gjort svenskan och håller på att plugga psykologi nu, har prov på fredag. usch, jag har sagt det förut och jag säger det igen - jag vill bara ta studenten och sluta skolan nuuuuu. jag orkar inte koncentrera mig längre och jag skiter i skolan mer och mer, måste ta tag i mig själv, får inte sluta med några ign! förutom i matte b då. för jag tror inte jag kommer orka plugga upp det, så kommer väl antingen ta bort den kursen eller ta ett ig. jag har nämligen typ bestämt mig för vad jag ska göra efter skolan - plugga vidare till optometritekniker, orkar inte förklara vad det är, men vad jag förstått kräver det bara matte A och engelska B, så det känns ju asbra faktiskt. nej nu ska jag väl fortsätta plugga psykologi antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0