Style by stars

ändrade planer, det får nog bli imorgon som jag och emelie ses, haha. båda har stressat upp varandra som fan genom att undra om vi ens har pluggat på rätt saker till provet, om vi glömt massa och så vidare. men jag hoppas det är något rätt iallafall, vore ju en jävla otur annars! ska försöka plugga lite mer ikväll också, så det sitter åtminstone lite.
idag fick jag hem mina klänningar från style by stars, och den ena jäveln var för liten och den andra var jääätteful, inte alls som den såg ut på bilden! fan jag kände mig jättetjock när den första var för liten, men får nog faktiskt skylla på att storlekarna där är jättesmå, så man kanske inte är en fetta trots allt. eller inte så mycket iallafall. ska skicka tillbaka båda två imorgon, men beställde en annan som lite kompensation, tycker den är cpsnygg och kommer passa perfekt till nyår eller nåt! vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0