That's not my name

dålig uppdatering i helgen jag veeeeeeeet, men jag har faktiskt inte mått så bra. vaknade med jävla magont i lördags och vid 11 låg man på golvet inne på toa och ja, ni kan ju tänka er själva. sen sov jag bort typ hela dan, stackars pelle fick vara med valen, haha. men han klagade inte iallafall så det  var ju bra! var tänkt att vi skulle till desse på filmkväll den kvällen men det blev inget, blev lugnt hemma istället, kände att jag behövde det. söndag igår då, och söndagar är ju typ alltid bajs. pluggade lite, gick ut med emelie jävligt långt i skogen med hundarna och lite sådär. pelle skulle åkt hem imorse typ kl 5, men larmet på min mobil fuckade så han åker hem nu i eftermiddag istället, haha. somnade inte förän vid 12 igår vilket gjorde mig jävligt frustrerad eftersom jag vet hur jävla trött jag skulle vara i skolan idag och det var jag också + att jag hade cpont i magen igen och huvudet så jag drog hem efter första lektionen. hoppas jag inte missar för mkt, men får försöka plugga hemma istället. nu ska jag slänga mig på pelle i soffan och sova lite, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0