06.04.09

det har varit en lååååång dag idag. skola först med prov i samhällskunskap c, hur det gick behöver vi ju kanske inte gå in närmare på. kan väl säga såhär: motsatsen till asskitmegabra, så kanske ni fattar.
fick höra att sofie var sjuk så jag fick ta lisa till hjälp för att hålla kul med hund-kursen och det var en jävla tur att lisa ställde upp för det där hade jag nog inte klarat själv! hundarna var tokiga och ungarna var om möjligt ännu tokigare, ja ni kan ju tänka er själva... efter 1½ timme var jag och lisa helt slut och pustade ut ett tag och ventilerade lite med kim innan vi åkte hem. nu är jag jääättetrött och ska övningsköra lite snart och sen hoppa i säng.
imorgon kommer det nog att bli en heldag;
09.00 utvecklingssamtal
12.00 träna agility med lisa och kim
15.00 tandläkarn (agneta "häxan"... önska mig lycka till...)
17.00 körskolan

ja vi får se hur jag klarar av morgondagen alltså... men på nåt sätt ska det nog gå! :)

Kommentarer
Postat av: erik

ja när den är korkad blir den rolig, iaf för oss andra :p

2009-04-06 @ 21:24:48
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Sofie

tur att vi har lisa fisa=)hörde hur det gick för LExus pappa när ni gjorde inkallningar:Phihii^^



lycka till hos tanldläkaren=)

2009-04-07 @ 12:08:14
URL: http://sopppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0