Det okända

lång dag i skolan idag, ända till 16.40, men det har  gått ganska snabbt ändå, som tur var!
jag sitter och kollar på det okända, det där programmet som handlar om folk som är "hemsökta"... jag är fan skiträdd, haha, tänk om man skulle flytta in i ett hus där det spökade? alla spöken verkar ju inte vara vänligt sinnade direkt utan endel verkar vara rent ut sagt hatiska och hur kul kan det vara att ha en ande i huset som hatar en? nej usch vad läskigt. det läskigaste är att dom kan finnas i vilket hus/lokal/lägenhet/osv som helst inte bara i gamla ruttna övergivna hus, som jag trodde. usch nej, nu ska jag fortsätta kolla och hoppas på att jag inte blir alltför skraj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0