Klickerkurs och U-DM

nu har det varit ganska döligt med uppdatering på sista tiden, men det är för att det är fullt upp hela dagarna, varje dag. är det inte plugg så är det klubben och träna för fullt eller bara och sitta och prata, guld!
18-19 april gick jag, lisa och emelie en klickerkurs för fanny gott! det var lärorikt och många saker kommer jag säkert ha nytta av, kanske inte på hugo men på en framtida valp :)
har tagit kontakt med working beauties tollare, och de planerade två kullar till sommarn och h;sten som verkar asbra, jag vill ha! men nu verkar min mail ha damp så för försöka skicka ett svar till henne så snart som m;jligt, det vore skitkul med en valp till i sommar :)
klubben nämnde jag som sagt, och där hänger jag, kim och lisa iprincip dagligen, ibland får vi även sällskap av emelie, sarah, sofie och emma! det är najs.
nu har jag också anmält mig till ungdoms DM i agility den 2 maj, så nu lär vi vara ännu mer uppe på klubben för att träna!
i helgen är det freestyletävling på klubben och jag ska f;rs;ka ringa runt och ragga lite fler sponsorer ikväll...

Kommentarer
Postat av: Michelle

Härligt :D

Då ses vi då :D

2009-04-23 @ 12:14:02
URL: http://michelleochjack.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0