Gaykryssa mig hit och gaykryssa mig dit

jahapp, samprovet gick inte på räls direkt, höhö, men vad hade jag väntat mig? jag gör som typ 50% av klassen - förbereder mig till omprovet istället.

förresten, idag fick jag  en halv hjärtattack, minst! fiya kom till korridoren och pratade med sofie om att de skulle åka på kryssning med galaxy på sportlovet (typ torsdag-fredag) och berättade att det var gaykryssning då! alla flippar ut totalt och jag troligen mest av alla, jag har en jäkla läskig fobi mot gaypeople, inget illa menat mot dom men jag tycker bara att det är äckligt, äääh ja, nu räcker det nog, ni hajar. men det visade sig att vi skulle åka onsdag-torsdag eller hur det nu var, som tur var! phew, som sagt det blidde en hjärtattack där. simon blev lite besviken - han drömde sig bort och såg sig själv dansa med massa bögar, haha men too bad, där sprack den drömmen.

Kommentarer
Postat av: Erik

tack då ;p



äsch, kom igen snart är det över...

2009-01-19 @ 20:12:21
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Chanchie

Vaddå läskiga jag e väll inte läskig T_T

Inte så ofta i varje fall, dessutom ska jga också med på dne kryssningen jag och rose bjöd med fiya för hon hade inget att göra dom dagarna xD

2009-01-22 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0