Hundfolk, se hit!

nu har det ju varit jävligt dåligt med uppdatering här på senaste tiden, men det får man ta när det är lov och det finns mycket annat att göra än att blogga. jag är frisk nu! det känns asskönt såklart. har varit hos pelle sen i lördags och vi har hunnit med massa kul, tex pokerkväll. idag åkte jag hem och jag saknar han skitmycket... blä. jag letar hund också, har tagit mig i kragen och  börjat spara ordentligt nu så till sommarn/hösten vill jag ha en valp. så det så. folk som är hundkunniga, vad föreslår ni?

jag funderar på



 
pyreneisk vallhund



korthårig collie



tollare



eng. springer spaniel

och till alla er som inte är så hundkunniga, höhö. vilken tycker ni är sötast? det är ju också viktigt, faktiskt... kanske till och med det viktigaste, neeejrå.

... elleeer? jag skulle lätt kunna köpa en valp för att den är söt utan att tänka på vad det är för ras och hur den skulle se ut i framtiden, jag menar till och med hugo var ju söt när han var liten och kolla på han nu! höhö.

Kommentarer
Postat av: Emma

Alla är schöööta! jag venne, som sagt alla är schöta men fulast som vuxen är korthårig collie satte..

2009-01-06 @ 21:15:19
URL: http://pudelochjag.blogg.se/
Postat av: Erik

jo, det är magi!

2009-01-07 @ 15:18:09
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker du ska ta en pyrenee eller tollare dom e sötast och mjukast ;)

2009-01-08 @ 12:03:52
Postat av: Karro och King :)

Hej och tack för kommentaren hos oss :) Kul att du gillade bilderna :D



Va mysigt att planera hundvalp! Tycker den första såg klart sötast ut, men ja är inte vidare kunnig om rasen annars :P Lycka till! :)

2009-01-08 @ 14:22:42
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0