I think way too much

idag fick vi ett nytt schema vilket innebär att vi går i skolan till 20 i 5 på måndagar när vi tidigare slutade runt 4. fyfan, det känns inte det minsta bra alltså. vi började med historia b idag med nån gubbe som heter hasse, haha, det var jäkligt slappt och det kändes ju bra iallafall. började även med svenska c (sista lektionen så man var ju kanske inte i sin bästa form menmen) och jag tror det kommer bli askul, ja askul, helt jäkla otroligt att jag säger så men ja, det är så jag känner just nu iallafall, får se hur länge det håller i sig lixom!

annars då? aa, jag måste sluta tänka så mycket som vanligt och jag ska försöka ta tag ordentligt i mitt nyårslöfte för att göra det här året till det bästa nånsin.

den 25e februari drar typ hela klassen (med några undantag... sp06b, ni fattar) på kryssning med silja galaxy tror jag båten hette. det kommer nog bli skitroligt!


Kommentarer
Postat av: Emma

åååh, jag hattar schema ändringar! men 40 minuter sarsha? mitt mina två korta dagar har gått från ca 1 timme till 4-5 timmar. inte kul.

2009-01-13 @ 15:15:15
URL: http://pudelochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0