It's not that bad

nu jäklar. jag har just läst eriks blogg att han skrivit 14 inlägg på en vecka eller vad det var, och inte ska väl jag vara sämre! höhö, krig erik, krig...
aaaa, vi har "sovmorgon" eller vi har resurs till tio sen så fick vi jobba hemma på engelskan (yeeeah... jobba...) så vi börjar inte förän elva, hur skönt som helst. pelle kom igår och det var tur det för jag har saknat honom jättemycket!
nästa helg ska jag och lisa till stockholm och kolla på tollare som apporterar, höhö, kan ju bli spännande!

och som jag sagt tidigare, skolan tar död på en men det är ju baaaaaaaaaaaaaaara en termin kvar nu. härda ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta! du kommer aldrig slå mig! finns inte en chans!!

2009-01-16 @ 18:56:22
Postat av: Erik

det var då jag som skrev föregående kommmentar

2009-01-16 @ 18:56:44
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0