My red apples are not red anymore

nu var det ett tag sen jag skrev nåt så kände att det var på tiden nu, höhö. filosofiprovet igår kändes rätt bra alltså, fast jag vet inte, den som lever får se som man brukar sägaaaa. vi har fått biljetterna till konserten nu också, assnygga! så snart ska dom börja säljas, höhö. idag var det distans dårå och jag har gjort lite turism och resor uppgifter och sen gick jag ner på stan och mötte emelie som varit jäääättesjuk idag (tverrom).

aaah, nu kom jag på en rolig sak att berätta!
en tjej som heter sarah och har en berger des pyrenees a poil long skrev en kommentar till mig för några dagar sen och sa att om jag hade frågor om rasen o sådär så kunde jag maila henne och det gjorde jag eftersom att jag är rätt sugen på en sån och hon kom sen på att hon kunde vidarebefodra mitt mail till andra som har rasen (det finns två varianter, poil long och face rase, jag vill helst ha en face rase) och nu har massa svarat, det känns askul att få höra från personer som lever med hundarna varje dag hur de fungerar i vardagen o sådär. en tjej bor i åkersberga och har 3 FR och 1 PL och vi planerar att ses så snart som möjligt så jag kan få träffa hennes hundar, se hur dom är och så. så om nån (läs: emelie, emma, lisa) är sugen på att följa med så... gör det! så kan ni med era kloka hundögon (eller nåååt) också hjälpa till att se om en sån skulle passa moi.

Kommentarer
Postat av: emma

räkna med mig typ för jag vill se nått gulligt som jag kan krama sönder..

2009-01-28 @ 17:00:37
URL: http://pudelochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0