Nobody knows

medan vissa (läs erik) verkar ha haft en väldigt produktiv och arbetssam distansdag så har jag inte  gjort ett skit. jag, emelie och simon försökte oss på ett projektmöte över msn, hahaha, men det gick verkligen som det  gick. jag lämnar resten åt era fantasier. det var kul iallafall. fick iallafall ett samtal från norrtälje tidning som hade "fått tips" om oss och ville intervjua oss! naaajs säger jag bara!

idag fyller kusin rebecca år så vi ska väl dit ikväll på lite tårta och grejer. dock tror jag inte att jag kommer  vilja ha tårta, får fortfarande lite... dåliga vibbar av tårt-tankar då jag blev magsjuk dan efter min födelsedag och det enda jag kunde tänka på var tårta och grädde. inte på ett bra sätt alltså. utan det gjorde att jag spydde... hela tiden. aja, lämnar även det åt era fantasier! höhö.


Kommentarer
Postat av: Erik

fan va du verkar beundra mig! men jag beundrar dig lika mycket för du har ju typ fått in varenda arbete på Roden i tid!!



fan va najs att komma med i lokala blaskan! för ni tackade väl ja? vår projektgrupp måste tigga om uppmärksamheten medan ni bara behöver ligga i solstolen o vänta på alla erbjudanden ;)

2009-01-20 @ 16:39:19
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0