Ready for take off

har haft fullt upp hela dagen, har vart på hemvägen och pratat med ingvar och hemlösa, tagit bilden till våran affisch (konserten är om typ en månad!!!), varit på körskolan osv. igår var jag ute och tränade med hugo i 20 min eller nåt och jag blev superglad när det gick hur bra som helst, han var på och lärde sig endel nya grejer och förbättrade gamla saker. duktig hund. mer då? ja, imorgon ska biljetterna till kryssningen bokas! det ryktas dock om att det är en pensionärsbåt, hmmm. men det tar sp06b tag i, lita på det! som pernilla sa: vi kan spela bingo fulla!
sen vill jag bara säga att min älskling pelle är en kreativ jävel som är förbannat duktig på vad han gör, vad håller han på med nu egentligen? syr en klädkollektion, skriver låtar, designar stuff, aa, han är duktig helt enkelt! man önskar ju att man hade samma förmåga att vara duktig men tiverr.



en bild på den duktiga hunden hugo och den inte alltför duktiga katten svante


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0