Everyone knows, you're better than me

blev kvar på mammas jobb typ 1½ längre än planerat eftersom hon segade nåt otroligt. blä. så sen var det bara hem, slänga i sig ett äpple och ut igen för att gå ner till norrköp o bli upplockad av camilla, cilla och ville. ville har blivit så jääävla stor och söt, haha, jag vill också ha valp! ja och sen åkte vi och hämtade lisa också men det är ju en ganska oviktig detalj ;) hahaha närå!

på vallentuna bk blev träningen väldigt effektiv och bra, hugo har verkligen börjat haja slalom ordentligt och är mycket mer självständig och har ett större driv framåt, askul!
vi körde även typ en längre kombination som var rätt svår, dels för att hindrena stog rätt nära varandra och dels för att det vara så jäääävla halt i gräset, men hundarna klarade det bra trots det :)

vi pratade och hjälpte varandra mycket vilket är skitkul och bra för oss allihopa, så det här är absolut något vi måste göra om! tack tjejer!

nu sitter jag och har precis gjort klart vår ena läxa till A1an, nämligen en kursplanering för en nybörjarkurs! det blev rätt bra måste jag erkänna, höhö. vi får se hur mycket ris och ros man får av lisa o kim på lördag när vi ska gå igenom och hjälpa varandra med det här. åh jag bara älskar hur roligt och givande det är att hjälpa varandra med saker istället för att typ motarbeta varandra eller "tävla" mot varann! träning och allt annat blir mycket effektivare och roligare om man hjälps åt! :) tack även där! nu ska jag börja rita lite kombinationer som är våran andra läxa...

och kim jag måste erkänna en sak... du hade rätt. det blir lite smidigare att läsa om man använder enterknappen, höhö. kim sara 1-0.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lisa D

haha du är för rolig du sara ;)

2009-11-13 @ 19:21:54
URL: http://lisasfyrbenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0