Here I am, baby

ja, det kanske är dags att återuppta bloggandet? jag kan ju alltid göra ett försök, det skadar aldrig. jahapp, vad har hänt sen sist då? som de flesta nära o kära vet så blev det tyvärr ingen valp för mig av olika anledningar, det suger som fan, särskilt eftersom det verkade vara en dundervalp jag fått på halsen, men men... nu i efterhand känns det ganska skönt faktiskt eftersom det är så mycket jag inte hade kunnat göra om jag hade haft den, och det kommer fler chanser att skaffa valp, det är jag helt säker på. vad har mer hänt? jo! när jag skulle o hämta valpen så (för att göra en lång historia kort) träffade jag david som numera är min bf (inte bitterfitta, haha, utan boyfriend förstås!) vilket känns så jääävla bra :) säg något dåligt som inte för nåt gott med sig lixom! vi har hunnit med en massa saker tillsammans och jag är skitglad att jag har träffat honom! så david, om du läser det här - jag älskar dig! höhö. ja jag vet inte riktigt vad jag mer ska skrivaaa... nu har jag iallafall tagit upp bloggandet igen! hoppas ni är nöjda. puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Höhö okej, då får jag väl börja checka din blogg då :)

2009-11-10 @ 12:36:47
URL: http://emzhellstrom.blogg.se/
Postat av: Camilla, Cilla och Ville

absolut, det har varit mycket ett tag så jag har inte hunnit upp till klubben för att träna så mycket. Hållt mig på hemmaplan. Ikväll tänker jag åka upp ens stund och imorgon åker jag till vallentuna och tränar agility om någon vill följa med :)

Kram

2009-11-10 @ 15:06:07
URL: http://www.cilcas.se
Postat av: Mimmí

ja det är mäktigt :)



synd att det inte blev någon valp för din del, men grattis till pojkvännen :)

2009-11-10 @ 16:29:03
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, bra Sara, bättre sent än aldrig att uppdatera! ;p Fortsätt med det!

2009-11-10 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0