Let's grow old together

jahaja, det vart en promenad på lite mer än en timme med kim ute i skogen, väldigt fint måste jag säga det känns bra att röra lite på sig ibland, höhö. när jag kom hem med två blöta och kalla hundar och en minst lika kall och blöt mig själv så vill inte min jävla nyckel funka!!! jag försöker allt, vrida åt alla olika håll, sparka på dörren, sparka på nyckeln, sparka på grinden (för att jag var arg, inte för att jag trodde att dörren skulle gå upp för det... så dum är jag inte. faktiskt) ja, vad  gjorde jag mer? tog ett trä och försökte slå på nyckeln med, ingenting funkade! försökte ringa pappa som tydligen stuckit iväg o jobbat men hörde att han såklart hade  glömt sin mobil som ringde inne i huset, försökte ringa valen men han svarade inte och försökte ringa mamma, eller jag fick tag på henne men hon var på möte och skulle bli tvungen att vara kvar typ 1 timme och en kvart till. men ååååh skrek jag i luren och la på och satte mig under taket på uteplatsen och var arg... i ungefär 1 minut tills jag kom på att det var jättetråkigt så jag ringde mamma igen och tjatade lite men hon sa att jag fick komma till hennes jobb isåfall. jaja tänkte jag och tog mitt pick och pack (hundarna) hit så ja nu sitter jag här, inte längre utelåst men däremot förvisad in till hennes rum så att jag inte ska störa. yeye, som om jag skulle störa ändå lixom... om en kvart ungefär ska de  vara klara och det får  vi innerligt hoppas för jag vill hemskt gärna hinna hem o ta det lite lugnt innan jag ska möta camilla vid norrköp kl 18.00, vi får väl se hur det blir med det där att ta det lugnt... undrar förresten hur mycket hugo kommer orka efter den här minst sagt promenadfyllda dagen. vi får la se!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Enter knappen Sara! Snälla använd den någon gång ibland!

2009-11-11 @ 19:24:47
Postat av: Sarah





Inte kul att bli utlåst, vad var det för fel på nyckeln egentligen? Bara inte funka sådär. Skumt! :S Hoppas det gick bra med träningen sen. :)

2009-11-11 @ 21:54:26
Postat av: Sara

ingen tvingar dig att läsa Kim ;)

2009-11-11 @ 22:19:28
URL: http://sarsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0