Only heaven loves you now

jahaja, det känns som att det här med att blogga inte riktigt är min grej för jag orkar inte uppdatera så jäkla ofta men vafan, lite då o då är väl bra det med! bättre än ingenting eller hur? sååå... idag ska jag strax upp till klubben för en långpromand med kim och ikväll ska jag till vallentuna BK med lisa och camilla för agilityträning, det blir säkert skitkul :) vad har jag hunnit göra idag då? inte ett skit tänkte jag säga men lite har jag faktiskt gjort, inte något speciellt produktivt eller så men ni vet typ... ätit pepparkakor, druckit kaffe, kollat klart på djävulen bär prada, pratat med emelie... lite sånt.
ja just det det glömde jag berätta, igår var jag på klubben med sarah och kim, inget ovanligt med det men hugo var baaaaaotaduktig igår, var så nöjd med honom min lilla prins! så kom fram till att det kanske kan vara bra att låta honom vila lite ibland han går ju faktiskt inte på batteri som vissa andra hundar (typ tagg) och orkar inte hur mycket som helst, han presterar mycket mycket bättre när han har fått vila ett tag! tåls att tänkas på... men just nu skiter vi i det för vi ska ju iväg o träna ikväll igen men kanske nåt att ha i tankarna till nästa sommar när det är dags för alla tävlingar? :)
aja, duktig var han iallafall! jag och kim kom även fram till att hugo är något av en ofrivillig jojo-bantare vilket inte är okej så från och med nu ska jag vaka över resten av familjen som en rovfågel så att de inte ger honom massa onyttigt + ge honom ännu mer motion! mycket bra, mycket bra om jag får säga det själv.
nej nu ska jag kravla mig upp till klubben! hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0