So hold me 'til the sun burns out

alltså jag har bara en sak att säga: tjohooooo!!! för nån vecka sen eller så så skickade jag ut massmail iprincip till alla hunddagis jag kunde hitta i sthlm. jag har fått svar från flera st per mail som sa typ tack men nej tack lixom för att de inte behövde folk så jag hade väl iprincip gett upp hoppet... men idag så ringde nån från ett 08-nummer, jag klickade bort samtalet för jag antog att det skulle vara en försäljare av något slag, för jag känner typ ingen i sthlm o sådär. men så kollade jag upp eniro när de ringde för tredje gången och såg att det var stockholms hundforum som hade ringt! så jag kastar mig över telefonen och ringde upp och pratade med en skittrevlig tjej som sa att de skulle vilja att jag kom o provjobbade på tisdag för att det som jag skrivit lät så bra och att de behövde "vikarier"! jag är skiiitglad, det känns asnice, jag behöver verkligen ett till jobb och nånting att göra överhuvud taget, jag håller på att bli tokig av att bara gå o dra... så på tisdag ska jag in o provjobba från 10.00-13.00! frågan är bara hur fan jag ska hitta dit, haha, jag är så jävla lost överallt så hur ska det gå när jag ska till ett helt nytt ställe? nån som vet om det är svårt att hitta till kungsholmen, celciusgatan 6? höhö. får nog åka in på måndag o försöka hitta rätt så jag inte virrar bort mig på tisdag... åh, nu är jag glad!!! :)

http://www.stockholmshundforum.se/

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis Sara:)



<3

2009-11-22 @ 20:46:18
URL: http://soppen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är hemma igen! :)

Spännande med provjobb, lycka till! :) Vi måste ses och träna någon dag också.

2009-11-23 @ 23:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0